Monday 18 August 2008

Το μονοπάτι της ευτυχίας

Λίγα χρόνια έχουν περάσει από την γέννηση μου. Και να'μαι εδώ στο σταυροδρόμι της ζωής να απορώ.... Που είναι η Ευτυχία;

Κοιτάζω μπροστά μου και την βλέπω, έχει χρώμα πράσινο , μυρίζει δόξα , επιτυχία και χρήμα. Ας την ακολουθήσω σκέφτομαι , Ρίχνω μια ματιά αριστερά στο μονοπάτι και βλέπω ξανά την Ευτυχία.
Είναι κόκκινη αυτή την φορά . κοιτάζω καλά και βλέπω σειρήνες και αμαζόνες, έρωτες και φιλιά , τραγούδια και γλέντια . Σκέφτομαι ... και εδώ καλά θα είμαι και συλλογίζομαι τι να διαλέξω όταν από το δεξιό μονοπάτι ξεπροβάλλει και πάλι η ευτυχία .
Αυτή την φορά είναι λευκή . βλέπω αγγέλους , φως ,ίσως τον θεό , βλέπω γαλήνη και ηρεμία και αφήνω πίσω τα άλλα μονοπάτια και λέω να πάρω αυτό .
Την σκέψη μου διακόπτει η ευτυχία που ξεπροβάλλει επιδεικτικά από το πίσω μονοπάτι .
Μόνο που αυτή είναι μαύρη , έχει το χρώμα του σκότους και του θανάτου. βλέπω ψυχές και ξωτικά , πνεύματα και νεράιδες όλα τους δείχνουν δυνατά και ανίκητα.. Και εδώ όμως ευτυχισμένος θα 'μαι σκέφτομαι πάλι.

Τι σύγχυση λέω ... και μένω εκεί στην μέση στο σταυροδρόμι να σκέφτομαι και να απορώ.

Κοιτάζω το ρόλοι , τι θλίψη ! είμαι 100 χρονών και στέκω ακόμα εδώ… πως πέρασαν τα χρόνια , πως πέρασε η ζωή και εγώ είμαι εδώ , στην μέση στο σταυροδρόμι. Τόσοι δρόμοι υπήρχαν για την ευτυχία. Γιατί δεν πήρα έναν. Ίσως και να ήταν λάθος …
ε και λοιπόν ; τώρα τι κατάλαβα.;

Έχω σαπίσει εδώ περιμένοντας να πάρω την σωστή απόφαση. Και τι πήρα ; την ποιο λανθασμένη . έμεινα εδώ αδρανής να μετρώ τα χρόνια.

Είναι πλέον αργά. Θα μείνω εδώ . η μοίρα θα αναλάβει να με οδηγήσει στο πουθενά και στο όλο για να με φέρει ξανά σε ένα νέο σταυροδρόμι μια νέας ζωής για ακόμη μια φορά ακόμη μια ευκαιρία.

Τώρα όμως έχω ξυπνήσει . θα διαλέξω και θα προχωρήσω . δεν θα κάνω ξανά το ίδιο λάθος . Δεν θα περιμένω . Ίσως κάνω λάθος , ίσως χαθώ , ίσως παρασυρθώ, μα δεν με πειράζει … θα διαλέξω , θα διαβώ και ας χαθώ.

Θα έχω πάντα ένα επόμενο σταυροδρόμι για να επανορθώσω…

No comments: